Τροφές κατά τους στρες

March 7, 2012 at 3:01 am


[sniplet ad]
Και όμως, υπάρχουν τροφές που μπορούν να μας βοηθήσουν να μειώσουμε το άγχος και το στρες της καθημερινότητας. Σύμφωνα λοιπόν με ένα άρθρο του shape, 5 συγκεκριμένες τροφές είναι το μυστικό για λιγότερο άγχος και περισσότερη ενέργεια.

1. Πορτοκάλι
Εκτός από πηγή για βιταμίνη C, το πορτοκάλι μας βοηθάει να καταπολεμήσουμε απειλητικούς ιούς και να αποφύγουμε κρυολογήματα που μπορεί να κάνουν την καθημερινότητά μας δύσκολη – προσπαθήστε να πίνετε τουλάχιστον δύο με τρία ποτήρια χυμό πορτοκάλι την εβδομάδα για καλύτερα αποτελέσματα.

2. Ψάρι
Έρευνες έχουν δείξει πως όσοι καταναλώνουν τα περισσότερα καλά λιπαρά σημειώνουν χαμηλότερα επίπεδα άγχους. Αυξήστε την πρόσληψη των Ω-3 προσθέτοντας περισσότερο ψάρι στην διατροφή σας.

3. Σοκολάτα
Το κακάο αυξάνει τα επίπεδα των νευροχημικών τα οποία δρουν σε μέρη του εγκεφάλου που παράγουν την αίσθηση της χαλάρωσης και της ευτυχίας.

4. Σπανάκι
Το σπανάκι παρέχει ένα μεγάλο ποσοστό μαγνησίου το οποίο πρέπει να λαμβάνουμε σε καθημερινή βάση. Το μαγνήσιο εμποδίζει την αρτηριακή μας πίεση να εκτοξευθεί στα ύψη σε καταστάσεις πίεσης και άγχους.

5. Βρόμη
Η βρόμη περιέχει βιταμίνες του συμπλέγματος Β οι οποίες αυξάνουν την παραγωγή της σεροτονίνης, ενός νευροδιαβιβαστή ο οποίος στέλνει κύματα ανακούφισης στον εγκέφαλο. Μπορείτε να βρείτε τη βρόμη σε διάφορα είδη δημητριακών και και αποτελεί ένα πολύ ισορροπημένο πρωινό!